22 Eylül 2015 Salı

Bana Her Şey Yakışır 23 eylül kanal d

Bana Her Şey Yakışır - Hayatın ve modanın tüm renklerinin buluştuğu, Türkiye’de modanın kalbinin attığı Bana Her Şey Yakışır'da bu haftanın konsepti; Popstarsın Konserin Var!

Bana Her Şey Yakışır, Türkiye'de yayınlanan moda temalı yarışma programıdır. Türk formatı olan program birçok ülkeye satılmış ve reytinglerde büyük başarılar elde etmiştir. Hala devam ediyor.
Bana Herşey Yakışır 23 Eylül 2015
Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışma da; yarışmacılar elbiseden, ayakkabıya, takıdan, çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar 3 saat içerisinde kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül 10 bin lirayı kazanmak için yarışıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teknokavun.com