9 Ağustos 2015 Pazar

Azim Kahramanı Ayşe Dizisi Oyuncuları


Azim Kahramanı Ayşe Konusu

Ayşe isimli 4 çocuklu bir kadının 5. çocuğuna hamiledir. Doğuma kısa bir süre öleceğini öğrenen Ayşe çok önemli bir ikilem yaşayacaktır. Ya yaşamak için ölecek çocuğunu kurtaracak yada 4 çocuğunu annesiz bırakacaktır.

Zorlu yaşam mücadelesinde bir de bu durum ile karşılaşan ve azmi ile zorlukları yenmeye çalışan Ayşe’nin hikayesi konu edinecek

Azim Kahramanı Ayşe Dizisi Oyuncuları Azim Kahramanı Ayşe Dizisi Oyuncuları

Azim Kahramanı Ayşe dizisinin oyuncu kadrosu şuanda açıklanmadı; başarılı bir proje ortaya çıkarmaya çalışan Samanyolu bakalım hangi oyuncular ile anlaşacak.Stv Azim Kahramanı Ayşe Tanıtım Fragmanı Videosu Samanyolu Tv yeni sezon için dizi hazırlıklarına son hız devam ediyor. Dizinin ismi ”Azim Kahramanı Ayşe” olarak belirlendi.
Azim Kahramanı Ayşe Tanıtım Fragmanı
Dizinin oyuncu kadrosu ve detayları hakkında ise net bir bilgi yok. Dizinin tanıtım fragmanı ise bugün itibariyle yayınlandı.”Azim Kahramanı Ayşe dizisi” Eylül’de Samanyolu Tv’de!
Samanyolu TV çok düşüşlerde bu aralar, aylık ortalamada KanalTürk, Kanal 7 bile geçti Samanyolu TV’yi. Umarım bu dizi kanala iyi gelir.
Stv Azim Kahramanı Ayşe Tanıtım Fragmanı Videosu
Stv yeni sezona yeni bir dizi ile merhaba diyor.. Yeni dizinin adı Azim kahramanı Ayşe.. oldu..
Azim Kahramanı Ayşe Tanıtım Fragmanı Videosu dizivideo.tv de Samanyolu Tv’den yeni sezon için iddialı bir dizi daha geliyor!
Yeni sezona yeni diziler ile girmek için atak yapan Samanyolu Tv Çınar’ın Gölgesinde dizisinden sonra Azim Kahramanı Ayşe dizisi projesini de hayata sokmaya geçirmeye hazırlanıyor.



2015 2016 sezonu eylül ayında başlayacak yeni dizi Azim Kahramanı Ayşe için oldukça ümtli konuşuyor Samanyolu Tv yetkilileri. Küçük Gelin kadar ses getirmesi beklenen yeni dizi için hazırlıklar son hız devam ediyor.

İşte Azim Kahramanı Ayşe tanıtım fragmanı;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teknokavun.com