1 Ocak 2015 Perşembe

Bana Her Şey Yakışır 2 Ocak 2015 izle

Bana Her Şey Yakışır 02.01.2015 izle, Bana Her Şey Yakışır 2 Ocak 2015 izle Bana Her Şey Yakışır son bölüm, Bana Her Şey Yakışır 2 ocak yeni bölümü izle

Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmada bu haftanın konsepti "Film Galası". Süre 4 saat ve bütçe 1000 TL. Yarışmacılar, bu bütçeyi kullanarak, elbiseden ayakkabıya, takıdan çantaya, makyajdan saç tasarımına kadar, kendilerince en güzel kombinlerini oluşturup, konsepte göre en şık kadın olabilmek ve büyük ödül olan 10 bin lirayı kazanmak için yarışacaklar.




Haftanın konsepti "Film Galası"

Her hafta farklı bir konseptin konu edildiği yarışmada bu haftanın konsepti "Film Galası". Programın bu haftaki yarışmacıları ise; Pelin Biçer, Sevgi Akçay, Melike Avcı, Muazzez Erol ve Esma Özyuva.

Kaynak : Kanal D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

teknokavun.com